KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Sunday, July 3, 2011

kenapa terlalu sukar untukku???



... salam alaikum jameeean ... 
... salam 1 Malaysia ...


sob sob sob...
air mata mengiringi doa yang panjang buat sang PENCIPTAku...besar nyer kesalahan hambaMU ini...ampunilah aku YA ALLAH...hanya padaMU ku memohon ampun dan hanya kepadaMU aku berserah...aku hanyalah hambaMU yang lemah...
yang tidak mampu bangkit tanpa kekuatan yang dari ENGKAU ya RObb...
air mata ini ku tumpahkan bukan untuk meraih simpatiMU semata tapi aku redha kerana aku masih banyak kekurangan dalam diri...
aku perlukanMU ya Allah...aku hanyalah hambMU yang lemah...



..................................................................


erm...KN tatau nak luah macam mane nih...KN sakit sangat kat hati ni...bukan sakit marah tapi sakit coz rindu kat seseorang...KN tau KN tak patut nak rasa macam ni...yelah, dia bukan sesape pun ngan KN...kami hanyalah sekadar TTM sahaja...KN tatau lah kenape rasa rindu ini datang...KN dah cuba nak halang rasa rindu ni daripada ingat kat dia, tapi tak dapat...aduyai...sedey nyer...sebelum ni, KN cuba untuk halang perasaan tu daripada hadir...
yaaaaaa....KN berjaya kerana kesibukan di sekolah membantu KN untuk tidak mengingati kenangan itu...kehilangan ini bukan yang pertama kali...kesepian ini bukan yang kesekian kali...kegembiraan yang telah KN tempuhi bukan yang terakhir kerana KN tahu, pasti ada yang bakal menjelma kembali...



kenapa??? 
kenapa??? 
kenapa???



semua yang di ingini terlalu sukar untuk di miliki...bukan ku ingin jadi pemilik mutlak, cukup hanya sekadar pemilik sementara, cukup untuk peluang itu...aku redha andai aku bukan yang terakhir...
kerna sudah pasti ku tau...
KAU memberikan apa yang aku perlukan, bukan yang aku inginkan...





anne*cinta hatiku bukan milikku...


3 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

tenang2kn hati ye,..dm Kalam Allah tu,ibu segala penawar duka,.lebih elok lagi kalau kite fhm maksud d sbalik kalam tu,.

ismiladyjaja said...

kuat kan semangat ye...

CiNtA SuFi said...

kak long...thx yer kak long...mungkin masa itu belum tiba...hehe


jaja...thx jugak jaja...insyaallah...semangat itu pasti ade...hehe

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~