KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Sunday, March 2, 2014

ENERGY SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE

Salam semua...bulan MAC 2014 adalah bulan istimewa untuk produk ESP SHAKLEE ... penghargaan SHAKLEE untuk pelanggan-pelanggan yang setia... jom hubungi saya (ain-0133532168) dan grab ESP SHAKLEE sekarang... ada rahsia tentang ESP yang anda mpelu ketahui...jangan lepaskan peluang ye... ♥♥♥



Apa itu ESP?
Masih lagi tak kenal kepada ESP? Kenapa ESP harus dijadikan sajian harian kita?
Siapa yg perlukan ESP?

Adakah anda...ingin mengandung? Sedang mengandung? Pentingkan kesihatan optimum? Ingin kelihatan bertenaga? Wanita yg bersalin @ berpantang @ keguguran? Selesai menjalani pembedahan? Tinggi kolestrol? Inginkan kulit yang cantik dan halus?
ESP SHAKLEE adalah pilihan anda...

Jom kita jelajah apa itu ESP...

ESP ialah Energizing Soy Protein... ia diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non GMO” (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850 g (satu canister Energizing Soy Protein) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia dan diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Ia sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua dan muda... Manakala kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis. Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Tahukah Anda?

Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda.Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang...Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein (ESP) dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Kepentingan Protein Untuk Tubuh Anda

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot,perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian. Untuk yang sedang berdiet...JGn sesekali tinggalkan protein yer...

SIAPA YANG PERLUKAN ESP???

Khasiat ESP Shaklee

1. Awet muda – Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik untuk hormon, kerana kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanitaIa membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik untuk prostat, genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat.

4. Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Memperbaiki pigmentasi, membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki memori, meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

 
Jadi??? Cubalah ESP sekarang...dan alami sendiri khasiat-khasiat ESP SHAKLEE...sesuai untuk lelaki dan wanita...dan juga warga tua... 




“Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit”

Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya...

Jika anda @ keluarga anda ada salah satu masalah di atas boleh segera dapatkannya dari saya, IN SYA ALLAH saya akan berikan layanan yang istimewa khas untuk anda... 

nak jadi sebahagian dari WARGA SHAKLEE...???

saya boleh bantu anda... :)

SMS @ WHATSAPP : AIN – 0133532168
nukilan143@gmail.com
SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE...
SID - 1092671...
ISTIMEWA untuk ANDA...JANGAN LENGAH2 YER...
PENGHANTARAN SELURUH MALAYSIA... 
COD untuk warga KUCHING & KOTA SAMARAHAN...SYIOKKK!!! 



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~