KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Friday, August 27, 2010

Erm…Jumaat kedua aku bekerja…agak penat sebenarnya…minggu nih…memang agak busy sangat2…dengan program nyer sampai malam…kena stay and tdo umah member…rumah aku, jauh sangat2…penat lah ari2 mcm neh…bila lah agak nya aku tak pening ag nak fikirkan macam mane kah caranya aku nak turun keje time raya t…huhu

Kerja hari-hari banyak…hari-hari dapat task…anta pulak sebelum raya…raya pulak xda cuti…nasib lah masuk kerja time puasa…haaaa…mulalah xda masa nak cuti nanti…staff baru katakan…huhu

Hari ni nak kena bukak kat luar ag dengan staff sume2…dah dua hari tak balik umah…=(
Rindu kat my blue bear (mieya)…rindu nak hug time malam2…rindu kat my bedroom…uwwwwaaaaaaaaa…saya nak balik rumah jugak ari nehhhh…tapi xdapat…xde sape nak jemput balik…tu la…padan muka…aishhhh…

Tapi normal la kan…ada yang besh…ada yang tak besh...apa yang aku harap, aku tak terlibat atau terjebak dengan segala gejala negatif...uhuk3...erk...dah nak balik...kena prepare nak balik pulak neh...jap g nak bukak kat luar dengan dorang b4 join majlis ag mlm neh...mintak2 lah malam ni dapat balik awal dari semalam…walaupun balik umah member mlm neh…huhu…adiosss….

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~