KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Sunday, August 22, 2010

~ My 1St experience ~



salam bahagia semua...=)

hari ni...saya nak share ape yg saya ada...sy nak share pengalaman pertama saya bergelar 'camerawoman'...ahaksss!!!

agak lucu jer bunyi nyer kan? selama ni saya cuma melihat jer aksi-aksi seorang photographer...tapi...tak sangka pulak saya di beri kesempatan untuk menjadi seorang photographer...haha...

pe perasaan??? mula2...memang agak takut tapi dalam masa yang sama gumbira...takut sebab tak pernah pegang kamera canggih mcm tu..takut gambo tak menjadi pulak...tambah2 lagi di beri tanggungjawab untuk tanggap gambo kawen orang...aish....kalo tak menjadi...habis la gua...huhuhu...gumbira pulak sebab ape yer? sebab 1st time beraksi sebagai photographer...padahal bidan terjun...hehehe...bila pegang camera tu...rasa mcm 'pro' pulak lagak nyer...hahaha...

ni nak share jugak...antara sedikit gambo yang saya tangkap masa majlis kawan saya nih...hehehe...xde la pro sangat tapi ni la yg terbaek yg saya rasa saya mampu buat...tambah2 lagi org yg tak berpengalaman mcm saya ni kan? hehehe




























sekian...ni jer yg dapat saya share...hehe....

2 comments:

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

waaahhh..son0k kn?? weee~ ble mau ader itu slr nih?? jom kite b'slr lpas nih nk x??kui3

CiNtA SuFi said...

wah...bila mau ada dslr??? adoh...payah nak jawab tu babe...xmampu koi nak beli...hehehe...

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~