KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Monday, September 13, 2010

* fiL qALbiii *

Apa yang hendak ku kata? Bukan bermaksud hendak bermusuh, tapi...aku punya hati...aku punya perasaan...sudah lama aku bersabar, tapi kenapa aku tak boleh bersabar sekarang??? Aku cuba untuk melupakan tapi malang sungguh, aku tak mampu untuk buat2 lupa...Cuma...bagi aku masa untuk mengubat luka di hati...aku perlukan masa untuk diriku...untuk berfikir kembali...untuk muhasabah diri...maafkan andai aku terlalu berdegil...terlalu keras hati...aku bukanlah sempurna untuk menjadi terlalu naif...aku belum cukup kuat untuk bersabar dan aku belum cukup tabah untuk menjalani kehidupan baruku...aku perlukan masa...

Aku perlukan masa untuk menjadi seorang yang penyabar...seorang yang tabah...seorang yang tidak kisah...seorang yang kuat...seorang yang tidak berperasaan...memang aku perlukan masa...kerna aku belum cukup dewasa untuk mengharungi hidup ini seorang diri...berbagai liku kehidupan yang harus ku tempuh...berbagai ragam orang yang aku jumpa...banyak lagi perkara yang perlu aku belajar untuk membentuk sahsiah diri yang lebih unggul...

Aku mohon Ya Allah...permudahkanlah urusanku...lindungilah aku dari fitnah insan di sekelilingku...sesungguhnya wanita seperti aku tidak pernah lekang dari fitnah orang-orang yang berdengki Ya Allah...aku mohon padaMu...Ya Rabb...

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~