KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Thursday, September 9, 2010

*hati yang kau sakiti*

rambut sama hitam...hati laen2...mulut manis macam madu...hati bertekang hitam lalu...
erm...bila senang, ramai jer kawan sekeliling, bila susah, macam-macam alasan lah orang bagi...sekadar peringatan untuk semua...kerna aku dah mengalami...tak semua org boleh dipercayai...dan bukan senang nak letak kepercayaan kat org...macam aku, dah lebih tujuh tahun aku kenal seorang hamba ALLAH ni...tapi baru hari ini aku kenal perangai sebenar dia...amat menyakitkan hati...memang amat sakit...bila org yang dah lama kita kenal, tiba-tiba buat perkara yang langsung kita tak jangka...bayangkan apa yang aku rasa...tapi mayb korang takkan dapat rasa apa yang aku rasa kerna korang tak pernah merasa, kecuali lah kalo korang pernah rasa sendirik...memang pedas lah...rasa cili...huahuahua...

punyalah selama ni aku jaga hati dia...tapi dia xpernah pun tau aper yg orang laen rasa...memang selama ni aku agak tak suka tapi aku tau, nobody is perfect...but she was trying to act like she is da perfect person...ohhhhh...plizzzzzzzz laaaaaa....

to whom yg aku maksudkan ni...pliz la...berubah...change ur attitude...walau pun aku ni tak la baik sangat, but at least aku tau aku ni tak perfect and trying nak berubah untuk menjadi yg terbaek...erm....

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~