KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Monday, January 31, 2011

: 1st day wif jpn :



salam sayang semua...salam muhibbah...salam satu malaysia...heeeeeeeee

alhamdulillah...kenyang selepas seharian tak merasa nasik...uhuhu...langit menanges lagi malam neh...lebat...sejuk...so, sedap nak tidur...tapi aku tak rasa mengantok la plak...heeeeee

erm...tak de pape nak di ceritakan...juz wanna share my day wif y'all...hehe...ri ni , taklimat n taklimat n taklimat...fuh....tebal telingaku mendengar taklimat berkenaan dengan situasi sekolah yang bakal aku tempuhi seminggu jer lagi...erk...macam tak percaya jer yang aku bakal melibatkan diri dengan 'biah' persekolahan yang aku paling tak suker...uhuk3


tapi...dah memang tertulis kot rezeki aku untuk menjaDI 'mua'llimah'...so, 'redha ilallah'...terkandung hikmah yang aku tak tau...mungkin ianya tak tersingkap sekarang...mungkin satu hari nanti...yer...siapa tau kan? heeeeee


tadi...modul untuk di gunakan sepanjang tempoh pembelajaran dah di edarkan...fuh...untuk budak2 arab...semuanya 'lughatul arabiah'...memang xde pun 'lughatul melayuwiyah'...kecuali subjek2 GERKO n Pendidikan Al-Quran...aduh....memang la aku majal arab...tapi...bayangkan...report sume kena tulis dalam arab...termasuk RPH (rancangan pengajaran harian)...wah...gilooooooooooo....hahahahahaha


tapi xpe...aku anggap sume ni dugaan...dugaan untuk aku menjadi yang terbaek n tak banyak komplen...muahahaaa...faiz cakap aku ni cerewet...ye ker? cettt...sampai at cakap aku macam tu kan? nak carik gaduh la tuh...tak habis2...muahahaha...


bila dengar jer taklimat tadi...rasa macam nak nanges pun ade...semacAM busy sangat biah yang bakal aku lalui...time sekolah dok ngajo...time cuti dok belajo la plak...kerja kursus pulak memang banyak...tugasan memang dah dapat walaupun tak masuk kelas pun ag...belum kira ag kerja2 yang kat sekolah...fuh...lemas aku macam ni....mintak2 semuanya dipermudahkan untuk kami...insyaallahhh...ameeen Ya Rabb...


wahhhh...tak perasan...asyik sangat aku menulis, azan pun berkumandang...masuknya waktu Isyak di wilayah2 IPBL neh...heeeeee...

jom...benti solat sebentar....=)



sharing : caring : loving



:anne:




No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~