KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, January 12, 2011

tak sabar???



percaya atau tidak...saya rasa macam nak menjerit jer...nak nanges pun ade jugak...lame tol ras nya tak menanges betol2...rasa puas selepas menanges...sampai bengkak bijik mata nyer haaaa...heeeeeeeee...

kenape? ade masalah ker?

hehe....xdelah...xde masalah...cuma rasa nak menanges jer...nak gelok kuat2...xdapat la plak...t habis kuo segala ilmu nyer...masuk pulak syaitan2 nyer...heeeeeee

normal la...kengkadang kite rasa sedey sangat2...kengkadang kita rasa gembira sesangat...ye dok? tapi, normal ke tu??? heee...

tak sabar...

nak tgu minggu depan...

ade ape yer? 

ntahlah...nothing spesel...tapi ade la jugak berita gumbira yang aku tunggu...mintak2 la semua nya berjalan lancar...huhu...

tak sabar jugak...

nak dapat keje...bila la agaknya aku nak berhenti jadi penganggur ni yek? uhuk3...seksanya la hari-hari berhujan berpanas nak tanam anggur...buah nya pulak ntah bila la nak nampak...muahahaha

tak sabar...

nak ade kete sendirik...tapi macam mustahil sangat nak dapat dalam masa terdekat neh...kena la bersabar dulu ye dok? dpat keje tetap then dapat gaji besor...erk...besor ker...urm..payah tol nak dapat kijo zaman ney kan? huahuahua

tak sabar...

nak senangkan my parents...muahaha...bila la agak nya aku mampu nak bawak mak ayah aku jalan2 naek kete aku sendirik yek...hehehe...jauh betol angan2ku ini...kete pun xdok ag...kui3...
tak sabar...

nak nyahkan segala kesusahan dan keserabutan yang aku alami kini...
ape die kesusahan dan keserabutan itu? haaa? 
erm...tu...biar aku jerla tau kan...yela...tak semuanya pasal life kita kena publish ye dok? eh...ni pasal personal life aku ker? erk...terlbih sudaaa...hahahaha

tak sabar...

rasanya nak hidup senang...tak menyusahkan orang laen...berhenti bergantung hidup dengan orang laen...berdiri sendiri dengan kaki sendiri...urm...tapi....

bukankah manusia itu saling memerlukan antara satu sama lain???

manusia yang hidup sendiri juga pasti takkan merasa bahagia seperti kebahagiaan yang dirasai oleh orang yang berpasangan...oppps...berpasangan??? ala...aku bukan cakap pasal orang yang hidup ber'couple'...hehe

maksud aku...setiap manusia di muka bumi ini memerlukan antara satu sama lain...samalh maksudnyer...takkan dapat hidup seorang diri...kalau hidup serang diri...mestilah hidup sunyi sepi tanpa gelak tawa...heeeeeeeeee

tak sabar...

nak ada rumah sendirik...so, t dapatlah hias rumah ikut citarasa ku sendirik...konsep rumah pilihan ku??? urm...erm...hmmmm...nantilah bagitau...(malu...nak bg tau korang...hehehe)...

tak sabar...

nak balik umah...yela...skang dah jam 6 petang...dah tiba masa nak balik kot...hahahahaha...

k la...t kte jumpa lagi yek...tata...muahhh3...=p







written:anne:

sharing : caring : loving



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~