KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Saturday, April 9, 2011

FACEBOOK punye pasal......


salam alaikum semua...

haish...

hari ni KN nak tag kengkawan KN yang berkenaan...bukan aper...disebabkan dorang...hp KN full dengan mesej-mesej dari facebook...huh...jenuh gak KN nak delete sume mesej2 dari facebook neh...haha

ni dia orang2 yang sering memenuhkan inbox henpon KN dengan facebook noti...haha


p/s : teruskan 'mengomen' n follow my status kat facebook yek..hahaha



sharing : caring : loving

anne

3 comments:

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

hahaha..kami nk memeriahkan ur hp jep..hahaha

CiNtA SuFi said...

tu la kan...xde org len yang nak meriahkan...nasib ade korang...haha

**::CIKNUURUL::** said...

hahahahahahahaha,.smpai gitu skali yek?,.klu xde kami,xbnyik la fon tuh,.hurmm,bley tkr ke fon sy,klu nak,.sbb fon tu msih suci murni lg,.xde sbarang BUNYI!!,.hehehe,.

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~