KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Tuesday, November 9, 2010

~erm~

Agak penat minggu ini...terlalu banyak kerja yang nak di settlekan...kerja datang bertimbun-timbun...sehingga aku tidak mampu...


Begini rupanya alam pekerjaan...(chewah...buat2 x tau...kih3...) erm...menjelang Maal Hijrah, kerja pun memang takkan berkurang...makin bertambah adalah...pergh...............siyes i tak larat gilaaaaaaaaaaa....uwwwwwaaaaaaaaa...kuatkanlah aku...

Kadang-kadang...aku tak nak terlalu bz...mulut org, biasalah...biar aku bersederhana...tapi, kerja memang tak memilih...setiap hari, asyik bertam,bah jer...aku takut, aku tak mampu nak handle...tidak baik itu...aduyyyaiii...



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~