KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Thursday, November 18, 2010

ku ingin...

Erm...terasa lama ku tidak menjengah si cilik ini...terlalu busy dirasakan...hari yang amat menensionkan..terlalu banyak musykilat yang melanda...tapi, semuanya dugaan...aku sedar dan aku perlukan kekuatan...

Hari ini...banyak benda yang berlaku...semuanya perkara yang menyakiti hati...sesuatu yang aku tak ingin dengar...sesuatu yang aku hrap aku takkan dengar...tapi...nasik dah jadi bubur...kui3

Hari ini juga...aku dapat lagi petunjuk...do not trust anybody...jangan jangan jangan...they dont deserve it...nang gya lah upanya...adoi la...

Ku harapkan hari ini lebih baik dari semalam, tapi rupanya tidak...kepalaku pening sangat2...senyuman ku jadi mahal...suaraku perlu dibeli...hanya isyarat mata sebagai lambaian teguran dan sapaan dengan colleague...erm...

Semalam, aku perlu teman berbual...cukup sekadar ku mendengar suaramu, gelak tawamu...kiranya mampu mengusir pergi kegelisahanku...tapi, kau tidak memahami...ku tak perlukan balasan, cukup kiranya satu layangan sms dari mu...cukup sekadar sedikit cerita darimu...ku tak ingin yang lebih dari itu kerna ku tau, ku tidak layak dan tidak pantas untuk lebih dari seorang kawan...ketahuilah......erk...

Tak tau nak sambung ape lagi dah...aduyai....potong tol lah...tiba2 ade keje urgent...k la...sambung nanti yek...


daaaaaaaa.....=)



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~