KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Tuesday, November 23, 2010

resign???


selepas apa yang telah berlaku...aku memg down sesangat...sehingga tahap, aku memang lack of confident to talk in front of GM...arghhh...aku tak tau la...aku dah tak mampu nak teruskan...sampai semalam, aku terfikir yang aku nak resign...aku nak resign...aku dah tak mampu nak bertahan di sini...aku tak mampu nak teruskan perhubungan dengan mereka...terlalu banyak tekanan yang aku hadapi...dari semua segi...aku rasa aku dah tahap tak larat...


yup...mind set...u can do it...but, its juz......arghhh...hard to say...ya ALLAH...sai'dnee ya ALLAH...hanya Kau yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...dan hanya KAU lah yang Maha Mengetahui...





No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~