KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, February 2, 2011

: entah tuk kali yang ke berapa... :



Aku...menanges lagI...
tp tiada air mata...
dEk kerana ingIn bermain rasa,aku kecewa lagi. 
Aku dan dia sama-sama memainkan perasaAn sendiri.
Mungkin kerana sayang yang telah lama wujud di hati. 
B0d0h kah kami? 
Wajarkah kesakitan ini? 
Disirami air kian hari, makin mekar bAk mawar berDuri. 
Namun,durinya kian memakan diri. 
Lamanya perkenalan,tidak bermakna telah mengenali diri. 
Rupanya dia telah dimiliki. 
Kata-katanya cuma mainan semata di bibir se0rang lelaki. 
Ya...dia memang tidak kupercAyai. 
Kerna dia ku angGap b0neka di hati. 
Tiada perasaAn simpati. 
Cuma kaya dEngan ego lelaki. 
Dia yang kian hIlang di hati. 
Cinta yang telah lama pergI. 
Muncul dan kembAli menyepi.
 TibA-tiba mengGamit seDiH di jiwa bila ia tiada lagI.
 Memang telah terpateri. 
Kau dan aku takKan pernah sehati. 
TakKan sesekali takdir di ingKARi. 
Cinta kita cinta api. 
Takkan pernah terSimpul rapi.
 Malah sentiasa di kejar bAdai berduri. 
Cinta dan sayang sebenarnya tak pernah memunculKan diri. 
Cuma kasih se0rang sahabat mengaBuri.
 Sehingga kabus tebAl memagari mata hati. 
Selamat tingGal di ucApkan lagi. 
Tanpa alasan yang di beri. 
Kau tertanya-tanya mengapa begini. 
Aku reDha buat ke sekian kali. 
BArakalLahu fik, ya haBIbi...




(2 feb 2011-2350p.m)



:anne:



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~