KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Sunday, February 13, 2011

: untuk wanita sahaja - darah anda jenis ape yer? :


Hari ni KN juz nak share maklumat tentang sifat-sifat wanita mengikut JENIS DARAH...y'all tau tak jenis darah y'all aper? A? B? AB? atau O? haaaaaaa..kalau dah tau..jomla kita semak apakah keperibadian diri y'all mengikut jenis darah...heeeeeeee


****************************************************************************************
ANDA BERDARAH JENIS A

boleh menjadi IBU dan ISTERI yang baik kerana dapat menangani banyak perkara, dari urusan rumah hingglah mendidik anak-anak dengan baik. Rela bangun pagi untuk memasak dan menguruskan rumah tangga. Kamu berusaha untuk menajadi ibu dan isteri yang sempurna, namun ia sering membuatkan kamu tertekan kerana tidak mempunyai masa untuk diri sendiri...

*dinasihatkan untuk ubah sikap yang terlalu inginkan kesempurnaan...heheee



ANDA BERDARAH JENIS B

  • seorang yang TRENDY dan SUKA BERSOSIAL
  • masih belum bersedia untuk menjadi isteri dan ibu
  • tidak gemar tinggal di rumah dan kerap menghabiskan masa bersama teman-teman tetapi bijak membawa diri
  • kamu berusaha untuk menjadi ibu dan isteri yang baik
  • kadangkala mempunyai sikap yang egois, namun disebabkan sikap yang mampu mempersona teman dan suami tdk sampai hati untuk memarahi kamu
  • dan kamu adalah seorang yang BOROS!!!


ANDA BERDARAH JENIS AB

  • wanita yang CERDAS dan mampu menjaga suami dengan baik
  • menghadapi masalah kewangan dengan rasional
  • menggunakan waktu yang ada untuk meningkatkan mutu diri dan melakukan aktiviti yang baru TETAPI tidak suka menjadi ibu-ibu
  • wanita berdarah AB sentiasa berusaha untuk menjadi yang sempurna dari segala segi dan sentiasa menghargai dirinya
  • sentiasa BERINGAT, kesempurnaan yang kamu cari ini akan membuatkan suami berasa takut sekiranya tidak mampu memenuhi tuntutan kesempurnaan peribadi kamu itu
  • sifat COOL adalah milik kamu dan kebiasaannya, wanita seperti kamu di takuti lelaki...woooooooooo...



ANDA BERDARAH JENIS O
  • kamu memiliki sifat KEIBUAN
  • setelah berumah tangga kamu akan berlagak seperti ibu kepada suami kamu...fuuuhhhh...hal ini kerana sekiranya suami kamu pulang lewat dari pejabat, kamu tidak akan marah (ini yang membuatkan suami kamu menganggap kamu sebagai ibunya)
  • bijak mengatur perbelanjaan dan berjimat cermat TETAPI kamu kadang-kadang terlalu pemurah
  • setelah kam memilik anak, tumpuan anda akan lebih kepada anak dan anda kurang mementingkan penampilan anda
  • ia akan mengurangkan keseksian kamu sebagai seorang wanita


*suami amat berharga...kan3? hehehe




ini hanyalah sifat dan keperibadian bagi seorang wanita, tapi nak tak tau ape pulak sifat dan keperibadian pasangan anda mengikut jenis darah?
haaaaaaaaaaaa....kalu nak tau, kita ikuti sambungannya pada entry yang akan datang yerk..heeee...



sharing:caring:loving


:anne:

5 comments:

HATYCIKNUURUL said...

wahhh,.sy berdarah o,.hehe,..keibuan yer?,.ermm,bley la kadang2,.haha,.tq 4 d info,.

CiNtA SuFi said...

kak long, mcam kak long ar..hehehe

ok2...tawen cepat2 ye kak long...heeeeeeeeeee

HATYCIKNUURUL said...

sonok2 ayt kedue tu,..tp spe y nak ni?,.sile msuk minang cpt,.haha,..

CiNtA SuFi said...

nak ain rekomen kan sesape ker? hehehhehee

Anonymous said...

Saya darah ab.. Cool sgt sbb tulah lelaki tkut kot.. (T.T)

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~