KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, December 29, 2010

...aLfU LAiLaH Wa LaiLah ziKrAyaat...


ingat lagi tak korang dengan video neh?
yela...mase jamuan tu jugak la masalah nyer tak dapat nak maen...sedey tol la saya...penat2 dah buat, tapi tak dapat nak tunjuk kat korang...kuciwa sangat la time tuh...

so, saje je la nak ingat balik kenangan mase study dolu2...rindu la pulak kat kawan-kawan dan semua pensyarah2 yang telah banyak membantu kita sepanjang kita di UPM...

seronok sangat kalau di ingat balik...jom...kita ingat kembali detik2 ini...lalalalal



video


buat semua rakan-rakan sepengajian di Universiti Putra Malaysia, sesi 2007/2008...memori bersama kalian tetap dalam kenangan...




~anne~

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~