KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, December 22, 2010

MissinG

REALLY MISSING YOU...ERM...

AKU tak tipu...aku benar2 merinduimu...
dari sudut hatiku
ku berdebar2 bila terfikirkanmu
adakah kau juga merasakan apa yang ku rasa?
mungkin tidak...mungkin ya
aku tahu aku ngerti aku pasti
aura yang dihantar akan sampai padamu
lambat atau cepat sahaja yang menjadi persoalan
aku kira...ianya hanyalah sementara
kerna kau hadir tanpa di duga
aku hanya menganggapnya satu ilusi semata
kerna ku tak sanggup merasakan kekecewaan itu
kesakitan itu
kelukaan itu
aku sebolehnya ingin lari darinya
tapi...
sukar sekali, aku tidak mampu
sudah lumrah hidup manusia untuk saling mencintai
saling menyayangi
saling memerlukan antara diri
tidak ku nafikan
kehidupan seorang wanita tanpa seorang lelaki tidak lengkap
tidak sempurna tanpa kehadiran 'nur ain'
 sesungguhnya...kerinduanku padamu bukan semata rindu
malah, lebih dari rindu
ku harap agar kau menerima layangan rindu ku ini
moga ada hikmah di sebalik hijab yang terbina antara kita
semestinya ku harapkan kehadiranmu




hope to c u soon...

nukilan : anne...=)



No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~