KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, December 8, 2010

...khabarkan padaku...


khabarkan padaku

kiranya hadir penggantiku

undurnya diriku tanpa desakan

diamnya aku bukan paksaan

namun...satu kerelaan

ukiran senyumanmu tampak kebahagiaan

walau derita diriku bila dia tak seperti yang aku bayangkan

tidak pasti bagaimana teman yang angkau impikan

bukan aku kiranya jika merebut dirimu

kemampuan diriku hanya melihat kebahagiaanmu

bukan memalit duka di hati si dia

walau jelas dan terang

dia rebut dirimu

buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali

tapi, hari ini

kau muncul kembali

mengocak hati ini

ingin di turuti tapi akal sentiasa mengingati

hati yang luka sukar di tangani

waras fikiran membela diri...



khas untuk awak...saya tau, saya tak layak untuk awak...oleh hal yang demikian...awak mencari sum1 else sebagai teman...sekarang, awak sudah bahagia bersama dia...saya gembira kerna awak telah berjumpa dengan cinta hati awak...cuma...saya terkilan, kerna pilihan awak bukan seperti yang saya sangka...mungkin dia lebih baek dari saya...saya mungkin belum cukup baek untuk awak...


yaaa...dia free hair...rambut hitam berkilat...saya bertudung...pelbagai warna pulak tu...


dia pakai baju ketat2...saya hari2 pegi balik keje pakai baju kurung....kalo bukan baju kurung, saya pakai baju kurung pahang...tak pun pakai jubah...mane same dengan dia...kan3?


then, die pulak pegi makan kat tempat mahal2...saya kalo nak makan, kat warung pun tak per...awak suke tempat mahal2...yela...kte memang berbeza...


dia kalo nak tangkap gambo, pakai kamera NIKON...saya pulak kalo nak tangkap gambo, pakai kamera hp jer...yela, tak mampu nak beli kamera mahal2 macam tu...kamera hp pun ok gak...dapat jugak tangkap gambo...


dia orang bandar...taste tinggi...saya pulak, orang kampung...sume nyer serba sederhana...memang berbeza sekali dengan makwe baru awak tu...


pape pun, awak sepatutnya cakap kat saya yang awak dah ada cinta hati laen...so, xde la saya berharap nak tunggu awak hadir dalam hidup saya...hadir dalam mimpi2 saya...kerna saya tau, kebahagiaan saya adalah bila melihat cinta hati saya bahagia...





No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~