KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Tuesday, May 11, 2010

...aKu yAnG MeNanTi...


Penantian satu penyeksaan...namun ianya lebih baik dari desakan yang menyesakkan minda dan perasaan....fuuuuuhhh...ape lagi yang boleh saya huraikan di sini yek...

Apa yang saya maksudkan dengan menyesakkan minda n perasaan ialah...tak semua orang suka didesak berulangkali...termasuk saya sendiri...rimas tau tak? huhu...so, tunggulah dulu...saya pun cuba untuk bersabar dan menanti apa yang bakal saya hadapi kelak...

Erm...kesabaran dalam penantian ke arah kebaikan adalah sesuatu yang baik dan bukannya satu penyeksaan...tersembunyi hikmah tersendiri...so, jangan lah mengeluh andai apa yang kita nak tu belum lagi kita miliki...mungkin satu hari nanti kita akan dapat memilikinya...dan mungkin pada masa itu ianya lebih baik berbanding pada masa sekarang...

Apa yang patut kita buat sekarang ni...juz do da best untuk mencapai apa yang kita hajati...apa yang kita impikan...moga berkat kesabaran kita tu, kita akan memperolehi apa yang kita nak...dengan thariqah yang betul...berdoa padaNYA...tawakal setelah puas kita berusaha...kerna itu lah yang sebaik2nya...menanti rahmat dari ALLAH.s.w.t dengan sabar...hasilnya pasti akan membahagiakan kita kelak...insyaallah...=)

3 comments:

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

ermm..bersabar n redha itu adalah yg t'baik..

CiNtA SuFi said...

always sayang...(tapi kadang2 kite bercerite jugak...kan3? hehe

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

yup, of cozzz..ahahha

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~