KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Wednesday, May 19, 2010

...DaLaM HaTi aDa tAmAn...

Syok sangat bila baca kisah-kisah cinta neh...rasa macam aku pulak yang mengalaminya...tapi tu la...setakat baca cerpen n novel boleh la...kerna sampai sekarang aku masih belum mengerti apa itu cinta yang sebenarnya...iyela...boleh dikatakan aku belum pernah bercinta yang betul2 bercinta...aku masih belum mengerti...cinta tu mcm mane yek? apa rasa cinta? cinta tu buta macam mane? cinta memg bute ek? best ker bercinta? bukan ker cinta tu derita? bila bercinta mesti ade rindu ea? bukan rindu tu sakit sangat ker? huhu...ntah la...macam2 yang aku fikirkan pasal ape itu cinta...aku takut sebenarnya nak masuk ke alam itu...hehe...

Skandal @ ramai kawan yang berlainan jenis @ playgirl...owh tidak...aku ramai kwn jer tapi bukan playgirl yek...aku ni jenis yang setia n sangat sukar nak terima sseorg dalam hidup aku...mksud aku...perlu masa untuk mengenalinya...aku ni...kalo dah suke kat seseorg...aku memg suker lah...tapi...aku jugak jenis yang cepat bosan...bersebab la ye beb...hehe...xsuke kena paksa...biarlah sesuatu tu neutral...its more better...hehe...ramai kwn...tapi bile dorg nak spesel dgn aku, aku jadi takut...takut dikecewakan...so, aku buat keputusan...kte kawan jer la...laz2...aku lah yang putih mata...hehe...xper...aku positif jer...dia bukan untukku...hehe....

Nothing spesel today...juz missed him so much...adui lah...perasaan ini nak di klasifikasikan kepada ape yek? aku pun xtau la nak kata...hehe...tapi aku pun selalu terfikir dan tertanya2...adakah cinta untkku nanti? sempat ke aku nak bercinta? sempat ke aku nak jadi seorg isteri? sempat ke aku bergelar seorng ibu nanti? semuanya masih tidak jelas...sekarang, kiamat makin hampir...masih sempat lagi nak bercakap tentang cinta...? astagfirullahal'azim... marilah kita sama2 beribadah kepadaNYA...kerana akhirnya...cinta kita hanya padaNYA...seakat ini dulu yer...okllah...tata...=)

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~