KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Thursday, May 20, 2010

...sEnYumAn MuLa tErUKir...

Erm...alhamdulillah...aku lebih baek dari beberapa hari sebelum ini...ntah...perasaan rindu tu dah berkurang...tapi...sumtimes memg akan ada rasa tuh...xhilang ag pon...hehe...xkan la aku senang2 nak lupakan org yang dah mula nak bertakhta di hati aku kan? huhu...

Aku perasan yang aku sekarang lebih byk bercerita kisah cinta sekarang neh... offooo...mungkin kah sudah tiba masanya untuk aku? atau umur ku yang makin hari makin meningkat membuatkan aku mula berfikir tentangnya? atau mungkinkah jugak kerna aku sudah tidak lagi bergelar pelajar n sudah tiba masanya untuk aku bergelar dewasa dan bukan lagi remaja? huk3...

Ape2 pun...aku hanya mengharapkan yang terbaik untukku dan masa depanku...hanya kepadaMU aku berserah YA ALLAH...insyaallah...;)

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~