KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Monday, May 17, 2010

SeGaLaNyA teLaH TeRuRai

Lama sudah ku tinggalkan blog neh...bile nak mula balik...mcm xde idea pulak...hehe...namun, sesuatu yang berlegar-legar dalam fikiranku sekarang ialah...kita kena berani meluahkan rasa sayang kita dekat org yang kita sayang...walau apa pun respon dari dia...kita kena positif...yang penting...kita dah buat apa yang patut kita buat...kalau la kita pendamkan jer apa yang kita rasa tu, takut nanti kita menyesal satu hari nanti...

Erm...kalo difikirkan...memang susah untuk kita meluahkan apa yang kita rasa...tak semua kita mempunyai kekuatan untuk berbuat sedemikian...namun..."action speaks louder than words"...am i right? huhu...walaupun kita xboley nak luahkan apa yang kita rasa, y not kita cakap kita sayang dia...kita rindu dia...melalui perbuatan kita...xsusahkan? =)

Aku pernah beristikharah...berdoa padaNYA...menyatakan hajat ku padaNYA...meminta petunjuk daripadaNYA...kesannya, aku perolehi keberanian...keyakinan...untuk aku menyatakan apa yang aku rasa...masa tu...aku hanya berserah...kalo dia xboleh menerima apa yang aku kata...fine...aku redha...aku redha andai hubungan kami terputus di sini...aku redha...

Alhamdulillah...slepas aku menyatakannya...kami masih berhubung...setakat ini baiklah...esok lusa aku tak boleh nak jamin mcm mana...hehe...harap semuanya baek belaka...insyaallah...so...korang...jangan takut untuk meluahkan rasa sayang atau rindu kita kat org yang kita sayang...insyaallah...andai dia tercipta untuk kita...dia pasti milik kita...jangan biarkan ia nya berlalu pergi kerana ketakutan dan ketidakyakinan kita terhadap perasaan kita sendirik...=) berdoalah padaNYA, moga segalanya dipermudahkan untuk kita...ameeeen...:)

No comments:

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~