KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA

KERANA DIRI KITA BEGITU BERHARGA
BICARA TENTANG KITA

Followers

Tuesday, May 11, 2010

...SeDeTiK PeRkEnaLan KitA...

Awal perkenalan aku dengan dia...aku xrasa pun yang aku akan menjalinkan hubungan yang rapat dengan dia...4 me, enough as a friend...yap...enough as a friend...tapi aku xtau sejak bila aku boleh jatuh hati kat die...mayb coz die baik kot...ade sense of humor...wat aku tergelak...yap...after met him, aku rasa aku suka dia...tapi, hubungan kami xde la baek sangat...nape yek perasaan tu timbul dengan cepat? hehe...aku pun xtau...tu yang aku cakap, perasaan ni subjektif...

But, after a few months, were not like before...dont know y...but...i still miss him? 4 wat? arghhh.....xtau kenapa...smpai la sekarang...am i a stupid person coz still waiting 4 him??? nonsense rite? huhu...

Sekarang, masing2 menyepikan diri...nape yek? aku pun xtau nape...yang pasti sekarang aku masih merinduinya...dats y aku cakap yang rindu ni sakit...huhu

Xpela, ape2 pun aku harap die gembira dengan hidupnya...sorry 4 everything if its my fault...take care ya "my batrisya"...=)

4 comments:

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

lalalaa~.. firstly i read dis, my mind try to find who dat guy( i guess)..confused meh..bt i got it at da end.."my batrisya" remind me to sum1..am i rite dear?? ;)..wink2*

KN said...

ahha...u r rite beb...(blushing)...haha...

.::piNk PolkaD0ts Cott0n::. said...

yeaayy!! btul upenye..kih3..mayb die xde niat pn nk wt u mcm tu..tp tula,ble kite dh ader prasaan kt sesorg tu mcm2 la spekulasi yg kite cipta..eheh

KN said...

tu r sal beb...alangkah best kan kalo xde konflik cm gtu? hehe

...i L a L L i q a '...

~...Yang baik itu datangnya dari ALLAH...~